modrill 2011.01.27. 13:38

A második kör

"Egy magazinhoz jelentkeztem felelős szerkesztőnek. Vittem magammal egy példányt belőle, egy másikat a jelenlegi munkámról, s amikor sorra kerültem, végigmutogattam, mekkora szarvashibák vannak az övékében, mi benne a jó, s min lehetne kisebb módosításokat végrehajtani. Ez így durván hangzik, élőben szoftosabb volt... Majd leszakadt a fejük a bólogatástól. Lement a szokásos szcéna:"Tulképp azonnal leszerződtetnénk, de még vannak jelentkezők, akiket meg kell hallgatnunk..." OK. Nem is számítottam arra, hogy munkaszerződéssel jövök ki a kapun...

Két nap múlva kaptam egy levelet, amelyben örömmel értesítenek, hogy bejutottam a második fordulóba. Majd következett a második forduló mibenlétének részletezése egy oldalon keresztül... Nagyjából és egészében a következő lapszám teljes laptervének kidolgozása, továbbá megszerkesztése és megírása.

Megköszöntem a lehetőséget, és azt javasoltam nekik, ha még kellek, lapozzák át a náluk hagyott, eléggé beszédes anyagomat...

Nem vagyok nagyképű. vagy nem szándékom. De hülyének (vö. rabszolgának) ne nézzen még az sem, aki a munkát kínálja."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rabszolgavasar.blog.hu/api/trackback/id/tr162618108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

törökmonika 2011.01.27. 19:14:40

most mit izélsz, a legutóbbi közös melónkat is úgy nyertük el, hogy ilyennel mentünk :D
tökéletesen kidolgozott laptervvel, ütemezéssel, munkatárs-listával satöbbi.
én sem akarok nagyképűsködni: az nlc-t tkp. én találtam ki, mentem is boldogan vele egy kolleganővel annak idején a megfelelő emberhez, aki bólogatott, majd bekérte a második fordulóban, hogy mégis pontosan hogyan, majd sajnálattal értesített.
rá fél évre megjelent az nlc.
érdekes módon még rovatszerkezetében is megegyezett az én tervemmel.
de azt mondom erre: az lop, akinek nincs ötlete. córesz a köbön.
nekem meg még van!
csak már nem sok...

modrill 2011.01.28. 09:32:12

alakítsunk tanácsadó izét. az ötletbankból bárki kivehet, csak fizessen.
(ugye, az csak vicc volt? mi tényleg rovatstruktúrával mentünk? sztem csak úgy csináltunk...)
süti beállítások módosítása